SJUK | SJUK | SJUK | SJUK | SJUK | SJUK

Datum: 2011-01-19 - Tid: 10:47:29


Summer i miss

Hejsan. Det var ett tag sen sist. Har inte haft ork med bloggningen eftersom jag har blivit sjuk igen. Idag har jag ändå ingen feber och hoppas den inte stiger till kvällen, för imorgon tänkte jag nog försöka komma till skolan. På fredagen skall jag ju till Helsingfors med handelsämnen gruppen, och då vill jag verkligen bli frisk. Skall väl beställa biljetter idag eller i morgon till tågresan. Idag skall jag väl läsa på lite fysik prov som de andra har idag. Jag missar också skriba träffen idag .. så det harmar nog lite att vara sjuk. Nu skall jag kolla lite läxor och tv. Ha det bättre än mej. Kram! :]

♥ J A R I N A » a photo diary!

Jag måste bara få säga... Intressant rubrik de senaste inläggen! :ooo

Datum: 2011-01-19 - Tid: 13:35:25
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0