Söndag, film plus godis!

Datum: 2011-02-13 - Tid: 12:21:20



Hejsan. Förlåt för dålig uppdatering igår. Men jag hade fullt upp hela dagen. På morgonen när jag steg upp läste jag igenom geografi provet som jag har imorgon. Sedan fick jag en sån städ fiilis, att jag städade hela rummet och årdna om lite. Pluss att jag fick en tv till mitt rum. Sedan var jag med Melinda där klockan två tiden ända till på kvällen. vi hade jätte roligt. Var ut och äta till koti pizza, tog bilder, var och skida och pratade annars bara. Nu är det söndag. Vaknade där klockan halv 11 ungefär, for till duschen, sedan läste jag lite geografi. Och nu kollar jag på film och äter lite godis. Senare får vi gäster hit så vet inte riktigt vad jag skall göra sen idag mera. Kanske vara med Melinda om hon hann vara? :) Ja, det var min dag. Ha det bra. Kram! :)

♥ Felicia

sv: hiih okej, ha en bra dag ! <3

Datum: 2011-02-13 - Tid: 13:58:11
Blogg: http://kramtroll.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0