Rosala

Datum: 2011-02-21 - Tid: 09:06:09

 


Hej på dej som läser detta! Min uppdaterin har varit ganska låg på sistone. Men har inte varit hemma. Hela veckoslutet har jag varit till Nådendals bad. Det var jätte rolgit där. Kom hem igår. Eller jag for inte hem jag kom till Rosala med min mommo och moffa. Idag är det måndag och jätte fint väder. Inte så kallt heller! Skall säkert ut och skida och kanske vara med någon kompis. På lördagen färgade jag mitt hår oxå. Så det blev en aning ljusare. Kommer bilder senare. Ja som sagt så skall jag vara hela veckan ute i Rosala. På onsdagen kommer min syster och mina kusiner hit oxå, så då kommer jag nog inte hinna blogga så mycket. Men nu skall jag och klä på mej och senare ut och skida och fotografera. Ha ett bra sportlov. Kram! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0