Dag 12 - 10 saker ni inte visste om mig!

Datum: 2011-02-06 - Tid: 10:41:10



1. Det bästa jag vet är att fotografera! ♥
2. Jag älskar att shoppa nya kläder!
3. När jag var 3 dagar gammal var jag med om en stor operation!
4. Jag har en jätte stor släkt!
5. När jag gick i lågstadiet blev jag jätte mycke mobbad och retad!
6. Just nu har jag inte så många vänner!
7. Min högsta dröm är att få åka till Portugal eller Thailand!
8. Jag älskar att resa bort!
9. Jag hatar att läsa på prov och läxor, det är det värsta som finns!
10. Jag tycker att det är roligt att spela biljard på miniclip då man har tråkigt! ;)

Ja det var lite snabb fakta om mej som ni kanske inte visste om mej!

♥ J A R I N A » foto

Haha 10:an, du e skit...

Datum: 2011-02-06 - Tid: 14:00:33
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0