Jullov ♥

Datum: 2011-12-21 - Tid: 14:51:39



Jasåå, nu kan man börja snacka jullov här! Idag var det sista skoldagen, jippieee. Imorgon är det bara julfesten till och sen är julen här Skoldagen gick snabbt, började dagen klockan 10.05 i idrottshuse för lite jumppa! Vi spelade badminton och pingis, sedan fortsatte dagen med mat, matematik och samhällslära. kom en för en timme sen och nu blir det att ta det lugnt resten av kvällen. Skall se ännu vad jag skall ha på mig imorgon på julfesten, svårt svårt att välja .. Sista julfesten på grundskolan .. Kommer bilder imorgon eller ännu ikväll vad jag skall ha på mig! Ha det bra tills dess!! KRAMENS! (:

♥ casa

sv: haha, "flytta" men ja kommer int va så mycki hemma :D

Datum: 2011-12-22 - Tid: 12:08:03
Blogg: http://cassandrasofia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0