Svarar på frågor! :

Datum: 2011-04-02 - Tid: 20:00:20

1. Om du fick välja 3 saker att ta med dig på en öde ö, vad skulle du då ta?
Det var en ganska svår fråga. Men såklart skulle jag ju ta med mej en båt, telefon och mat. Det tycker jag att är det viktigaste!
2. vad är ditt favorit klädesplagg?
Oj oj oj, har ingen aning, jag har jätte många favoriter, men jag tycker mest om att gå i leggings och någon tunika och sedan klär man det med lite smycken. så ser allt perfekt ut tycker jag!
3. Vad skall bli ditt nästa kamera köp?
Jag tror att jag tänker satsa på ett stativ, zoom objektiv och ett motljus skydd. Det är inte så där måst och på att jag skall köpa det. Men om jag måste välja så blir det nog dedär sakerna.
4. Vad tycker du om din kamera?
Den är helt jätte mega bra tycker jag. Inte direkt världens bästa kamera men jag gillar min canon jätte mycke! Duger nu i första hand. Sen mera i framtiden kan man börja fundera på en lite bättre version.
5. Vilka är dina favorit skor?
Jag är en människa som verkligen ÄLSKAR skor . Har skor i alla sorter men mina absolut favorit är nog min nike skor som jag själv har designat och kommer från Amerika!
6. Vad tycker du mest om att fotografera?
Allt som har med fotografering gillas, mest fotograferar jag människor och ute i naturen.
7. Vart skulle du vilja resa för en vecka?
Jag har ingen skillnad absolut, bara jag slipper långt långt bort härifrån det kalla Finland. Helst skulle jag vilja till Gran canaria, Portugal eller Turkiet!
8. Ditt favorit ämne i skolan?
Det blir nog huslig ekonomi, finns andra ämnen jag oxå gillar. men jag tycker jätte mycket om att kocka så det fick bli hussa!
9. Skulle du vilja ha ett husdjur, isåfall vad?
Det är inget att diskutera om. Har alltid vilja ha ett husdjur, men ingen i min familj tycker att vi skall ha ett. Ha tjatat länge om att få en hund, men nej inget djur kommer det till vår familj!
10. Senaste filmen du såg?
Har sett många filmer här på sistone men min senaste var nog i taket lyser stjärnorna.


Det var alla frågor för idag. Tack för alla frågor som jag fått av er! :)
KraaaaAAm!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0